ការិយាល័យឆ្លើយតបបញ្ហាបន្ទាន់សូមជូនដំណឹងស្តីអំពីការអាប់ដេតសន្តិសុខរបស់ក្រុមហ៊ុន Adobe ចេញផ្សាយថ្ងៃទី១៤ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៨។
១. ព័ត៌មានទូទៅ
ក្រុមហ៊ុន Adobe បានចេញផ្សាយការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពសុវត្ថិភាពដើម្បីដោះស្រាយភាពងាយរងគ្រោះ (vulnerability) នៅក្នុងកម្មវិធី Adobe Acrobat និង Reader, Adobe Flash Player, Adobe Connect និង Adobe Experience Manager ។ អ្នកវាយប្រហារអាចធ្វើការគ្រប់គ្រង និងបញ្ជាពីចម្ងាយតាមរយៈភាពងាយរងគ្រោះទាំងនេះ។
២. ផលិតផលប៉ះពាល់
Title | Originally posted |
Last updated |
---|---|---|
APSB18-29 Security updates available for Adobe Acrobat and Reader | 08/14/2018 | 08/14/2018 |
APSB18-26 Security update available for Adobe Experience Manager | 08/14/2018 | 08/14/2018 |
APSB18-25 Security updates available for Adobe Flash Player | 08/14/2018 | 08/14/2018 |
APSB18-20 Security update available for the Adobe Creative Cloud Desktop Application | 08/14/2018 | 08/14/2018 |
Creative Cloud Desktop Application | APSB18-20
Product | Affected version | Updated version | Platform |
---|---|---|---|
Creative Cloud Desktop Application (installer) | 4.5.0.324 and earlier versions | Windows |
Flash Player | APSB18-25
Product | Affected Version | Platform |
Adobe Flash Player Desktop Runtime | 30.0.0.134 and earlier versions | Windows, macOS and Linux |
Adobe Flash Player for Google Chrome | 30.0.0.134 and earlier versions | Windows, macOS, Linux and Chrome OS |
Adobe Flash Player for Microsoft Edge and Internet Explorer 11 | 30.0.0.134 and earlier versions | Windows 10 and 8.1 |
Adobe Experience Manager | APSB18-26
Product | Affected Version | Platform |
---|---|---|
Adobe Experience Manager | 6.4
6.3 6.2 6.1 6.0 |
All |
Acrobat and Reader | APSB18-29
Product | Track | Affected Versions | Platform | Priority rating |
---|---|---|---|---|
Acrobat DC | Continuous | 2018.011.20055 and earlier versions | Windows and macOS | 2 |
Acrobat Reader DC | Continuous | 2018.011.20055 and earlier versions | Windows and macOS | 2 |
Acrobat 2017 | Classic 2017 | 2017.011.30096 and earlier versions | Windows and macOS | 2 |
Acrobat Reader 2017 | Classic 2017 | 2017.011.30096 and earlier versions | Windows and macOS | 2 |
Acrobat DC | Classic 2015 | 2015.006.30434 and earlier versions | Windows and macOS | 2 |
Acrobat Reader DC | Classic 2015 | 2015.006.30434 and earlier versions | Windows and macOS | 2 |
៣. ដំណោះស្រាយ
ក្រុមហ៊ុន Adobe ណែនាំឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពកម្មវិធី ទៅកាន់កំណែថ្មីបំផុត (Latest version) កំណែថ្មីបំផុតនៃកម្មវិធីចុងក្រោយបង្អស់អាចរកបានតាមវិធីសាស្រ្តដូចខាងក្រោម:
• អ្នកប្រើប្រាស់អាចធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពកម្មវិធីដោយខ្លួនឯងតាមរយៈការជ្រើសយកម៉ឺនុយ Help បន្ទាប់មកជ្រើសយកពាក្យ Updates
• កម្មវិធីអាចធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពដោយស្វ័យប្រវត្តិនៅពេលមានការអាប់ដេតថ្មី (ប្រសិនបើកម្មវិធីត្រូវបានកំណត់នូវការអាប់ដេតដោយស្វ័យប្រវត្តិ)
• កម្មវិធី Acrobat Reader អាចធ្វើការទាញយកបានពីតំណនេះ Acrobat Reader Download Center.
សម្រាប់អភិបាលគ្រប់គ្រង IT (គួរគ្រប់គ្រងដូចខាងក្រោម):
• ទាញយកកម្មវិធីតាមតំណ ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/ ឬទាញយកនូវកំណែជាក់លាក់មួយដែលបានចេញផ្សាយ ។
• ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពតាមវិធីសាស្ត្រដែលអ្នកចូលចិត្តដូចជា AIP-GPO, Bootstrapper, SCUP / SCCM (window) ឬ MacOS, Apple Remote Desktop និង SSH ។
៤. វេបសាយពាក់ព័ន្ធ
- https://helpx.adobe.com/security.html
- https://helpx.adobe.com/security/products/creative-cloud/apsb18-20.html
- https://helpx.adobe.com/security/products/flash-player/apsb18-25.html
- https://helpx.adobe.com/security/products/experience-manager/apsb18-26.html
- https://helpx.adobe.com/security/products/acrobat/apsb18-29.html
***Disclaimer: CamCERT own some of the content. Our purpose is pure to help spread the awareness, tips or other information related to security to everyone. Even though every information is true, accurate, completed and appropriate, we make no responsibility nor warranty since everything could go wrong.